“Η ανακύκλωση είναι εύκολη υπόθεση. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε;”

Αυτό είναι το σλόγκαν που δημιουργήθηκε και προωθήθηκε μέσα από την τηλεοπτική διαφήμιση της Green Dot Κύπρου η οποία άρχισε να προβάλλεται το τελευταίο τρίμηνο του 2010, όπως επίσης και μέσω της έντυπης διαφήμισης, εστιάζοντας στη δεύτερη φάση της επικοινωνίας η οποία αφορά το πώς γίνεται σωστή ανακύκλωση.

Στόχος της καμπάνιας αυτής ήταν να εξοικειώσει το κοινό με τον τρόπο που γίνεται η ανακύκλωση στην Κύπρο δημιουργώντας τέσσερεις διαφημίσεις με κύριους πρωταγωνιστές τα παιδιά. Τα παιδιά διαχωρίζοντας τα υλικά έδειχναν ότι η ανακύκλωση είναι πολύ εύκολη υπόθεση και οποιοσδήποτε μπορεί να ανακυκλώνει αρκεί μόνο να το θέλει!

Συγκεκριμένα η καμπάνια περιείχε μια γενική διαφήμιση και τρείς υποστηρικτικές που επικεντρώθηκαν στις τρεις κατηγορίες υλικών τις οποίες συλλέγει η Green Dot Κύπρου (PMD, χαρτί και γυαλί).

Στόχος της γενικής διαφήμισης ήταν να αφυπνίσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό παροτρύνοντας το να συνειδητοποιήσει πως προκειμένου τα παιδιά να έχουν στο μέλλον ένα κόσμο βιώσιμο όπως τον θέλουν τότε θα πρέπει όλοι σήμερα να αρχίσουμε να ανακυκλώνουμε.

Οι τρείς υποστηρικτικές διαφημίσεις εστιάζουν στο πως γίνεται ο διαχωρισμός των υλικών, προβάλλοντας ξεχωριστά τις τρεις κατηγορίες και τα υλικά που μπαίνουν στην κάθε μια.